Bambinotes Preescolar för Android

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Bambinotes Preescolar: Ansluter föräldrar och deras barn

Bambinotes Preescolar är en Android-applikation utvecklad av Familink i kategorin Social & Communication. Denna gratis app är utformad för att etablera en unik och kraftfull koppling mellan föräldrar och deras barn från de tidigaste stadierna av deras utbildning. Den involverar föräldrar i deras barns utveckling och hjälper skolor att hålla dem informerade om allt som pågår.

Med Bambinotes Preescolar kan föräldrar få omedelbar information och foton, vilket gör dem till en aktiv del av sitt barns utveckling. Detta stärker och fördjupar integrationen, deltagandet och stödet för projektet och utbildningsprocessen. Appen erbjuder flera funktioner, inklusive en daglig kursaktivitetslogg, en personlig anteckningsbok för varje elev, cirkulär med bifogade filer, en kalender och personliga eller gruppfoton.

Program tillgängligt på andra språk

Bambinotes Preescolar för Android

• Fri

• På Svenska
  • V 1.21

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Bambinotes Preescolar

Har du provat Bambinotes Preescolar? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.